به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، طی حکمی از سوی دکتر مهدی اسلام پناه ، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، "سید سعید میرنظامی" به عنوان سرپرست استاندارد استان مرکزی منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است : در این راستا انتظار میرود با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر ، توکل وتلاش در انجام امور محوله و به کارگیری نیروهای متعهد ، متخصص ، جوان و کارآمد و با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاک دستی ، فساد ستیزی و قانون مداری و مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و همت نمایید.
مهندس میرنظامی پیش از این سابقه مدیر کلی استاندارد استانهای مرکزی و همدان و سرپرستی استاندارد استان لرستان را در کارنامه خود دارد .

آزمایشگاه آروین به زیست پارسیان انتخاب بجا و شایسته مهندس میرنظامی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی ایشان دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی هاي‌ برجسته ایشان، نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله هاي‌ رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.
بدین گونه مقدم آن فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته تداوم توفیقات را از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.