شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاه های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود.
 

شبکه آزمایشگاهی به منظور تشویق افراد و شرکت ها برای عضویت در باشگاه مشتریان طرح های پیوست را علاوه بر طرح های جاری شبکه از تیر ماه فعال کرده است .

افراد و شرکت‌هایی که به تازگی عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی می‌شوند می‌توانند علاوه بر سایر اعتبارات شبکه آزمایشگاهی از اعتبار ویژه اعضای جدید باشگاه مشتریان و اعتبار ویژه هفته‌های طلایی شبکه نیز استفاده نمایند.

توضیح: در طرح هفته های طلایی افراد می توانند در هفته اول هر ماه عضو باشگاه مشتریان شوند و از اعتبار 150 هزار تومانی 100 درصدی تا پایان همان ماه استفاده نمایند.

لینک راهنمای ثبت نام در باشگاه مشتریان :
https://labsnet.ir/page/5222